مصاحبه آرشیو خبر ها
50 درصد قهرمانیم

50 درصد قهرمانیم

آنتونیو کونته پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل فیورنتینا اعتراف می کند که یوونتوس 50 درصد قهرمان سری آ شده است.

یوونتوس به رکورد 14 پیروزی متوالی در خانه رسید و اکنون آن ها با رکورد تیم تورینو در فصل 1976-1975 برابری می کنند.

آنتونیو کونته در مصاحبه ی پس از بازی با فیورنتینا به خبرنگار اسکای اسپورت گفت: «نیمه ی اول بازی سطح بالایی را ارائه دادیم، در نیمه ی دوم اما به علت خستگی ناشی از مسابقات ملی عقب کشیدیم.»

«ما به فیورنتینا تنها یک موقعیت گلزنی دادیم، به ندرت ریسک کردیم و به خوبی بازی را کنترل کردیم.»

دو تیم یوونتوس و فیورنتینا دوباره پنجشنبه ی این هفته با یکدیگر از سری رقابت های لیگ اروپا به مصاف یکدیگر می روند و بازی برگشت نیز در تاریخ 20 مارس خواهد بود.

«آماده شدن برای رویارویی دوباره مقابل آن ها سخت نخواهد بود، چرا که با بازی امروز با شناخت به مصاف آن ها می رویم. دیدار دوباره با فیورنتینا یک نبرد واقعی خواهد بود.»

«پیروزی در بازی امروز مهم بود، زیرا اینجا سری آ است و حالا با پیروزی مقابل میلان و فیورنتینا فشار روی حریفان ما خواهد بود.»

تیم دوم جدولی رم امشب به مصاف ناپولی خواهد رفت، جدالی که حتی شاید سبب زیادتر شدن اختلاف بیانکونری با یاران گارسیا شود.

«امشب بازی رم و ناپولی را تماشا می کنم؟ وقتی که نگران باشم نمی توانم غذا بخورم! بازی را با خیال راحت تماشا می کنیم، چرا که ما کار خود را انجام داده ایم.»

«فصل نخست کار بزرگی را با قهرمانی بدون شکست انجام دادیم، در حالی که فصل گذشته تنها اینتر و سمپدوریا توانستند ما را در خانه از پیش رو بردارند. این فصل نیز بسیار خوب عمل کرده ایم.»

«هنوز 11 بازی دیگر باقی مانده است، اما ما 50 درصد به قهرمانی رسیده ایم. با سرعت فوق العاده ای به پیش می رویم، اما سایر رقبا هم دست بردار نیستند.»

«به هواداران در مورد آینده چه می گویم؟ هیچ چیز، چرا که باید روی حال تمرکز کنیم، زیرا مسجل کردن قهرمانی مان فوق العاده و تاریخی خواهد بود.»
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد امینی نسب
محمد امینی نسب«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: